dinsdag 16 juli 2013

BLOEMENPRACHT..

Een paar weken geleden stond men bij super foodmarkt J. in een speciale kraam met een aanbieding van pioenrozen, 2 bossen voor 5 euro. Ik kon ze niet weerstaan en tegelijkertijd had ik geen hoge verwachtingen van het bloeiresultaat. Dat heb ik altijd met koopjes en aanbiedingen, geen hoge verwachtingen van het product. De bloemen waren eigenlijk allemaal nog in de knop en daarom was ik ook benieuwd hoeveel ervan echt uit zouden komen. Boven mijn verwachtingen bijna (op 1 knop na) allemaal, in een prachtige roze wolk...







Ik heb er ruim een week plezier van gehad. 

Fijne dagen, 
Marian



1 opmerking:

  1. Mooi he, Marian!
    Zo heb ik ook een paar keer pioenen gekocht. Ze staan op dit moment ook op mijn blog te pronken.
    Het blijft een prachtige bloem, hoewel ze nu ongeveer niet meer te verkrijgen is.
    Geniet van de zomer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen