zondag 7 april 2013

VERLANGEN NAAR VAKANTIE .....

O, wat hebben we een behoefte aan zon en warmte. Nog twee maandjes en dan vertrekken we voor een paar weken naar Frankrijk, ons favoriete vakantieland. We moeten nog wel boeken, maar dat hoeft in het voorseizoen geen probleem te zijn. Onze voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar de Côte d'Azur, maar na een beetje rondkijken op site's en blogs over Frankrijk, zijn we daar niet meer zo zeker van.......


Hoewel als ik deze foto's van voorgaande vakantie's bekijk, krijg ik daar toch wel weer zin in, zeg nou zelf...









 Een ding is zeker.... Het wordt in ieder geval Frankrijk



Fijne week,

Marian


8 opmerkingen:

  1. Zo te zien is het je gelukt! Ik zie nu pas je twee laatste posten. Ik had wel eens vaker gekeken, maar het was bijzonder stil aan jou kant. Snap nu wel waarom. Moeilijk hé, dat bloggen? Je bent niet de enige. Ik heb ook alles moeten uitzoeken, want hier thuis wemelt het van digibeten en ben er zelf dus ook één van. Maar uiteindelijk lukt het wel. Volgens mij is ook reactie geven gelukt, als ik even bij mijn blog kijk. Want door reacties te geven, krijg je ook meer reacties op je eigen blog. Zo werkt dat nu eenmaal. Hoewel je van sommige echt nooit wat terug krijgt, die zijn er ook wel. Maar meestal is het een warm nest, zo ervaar ik dat.
    Nou, wat je foto's betreft: Frankrijk! Zo'n mooi land, ook dit jaar gaan we weer, zeker weten! Nog even een paar weekjes wachten...zucht.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje. Het werkt wel een beetje verslavend hoor dat bloggen. Iedere dag ben ik voornamelijk benieuwd wat anderen schrijven en aan mooie foto's plaatsen. Ook om zelf ideeën op te doen. Het is nog leuker dan een favoriet woonblad doorbladeren. Het is mij wel gelukt om foto's te plaatsen, maar om ze recht naast elkaar te krijgen lukt me nog niet, zoals je kunt zien. Maar ik vind het wel leuk dat ik wat van mijn favoriete vakantieland kan laten zien.

      Liefs Marian

      Verwijderen
  2. Heerlijk alvast dromen over de vakantie! Bij jou komt het in ieder geval al snel eraan......ik moet nog tot begin augustus wachten...........ahhh niet bij stil staan......Alvast hele fijne vakantie!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian, ik heb net een reactie gegeven op je post van 7 april, even wat tips!
    Leuk om te dromen over de vakantie, je foto's van vorig jaar zijn al mooi en ik kan me voorstellen dat je er zin in krijgt.
    Onze vakantie is eind juli, maar in juni gaan we ook even lekker naar Frankrijk, als je in het onderwijs werkt heb je weleens geluk van een tussenvakantie:)

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje. Ik heb ook je tips gelezen, maar weet nu nog niet hoe ik moet reageren op een berichtje, zodat de ander mijn reactie te zien krijg. Ik probeer het toch maar op deze manier. Volg jou blog al een tijdje in stilte, maar heb me nu ook aangemeld als volger.


      Liefs, Marian

      Verwijderen
  4. Ha naamgenote...leuk dat je me bent gaan volgen ( Schunsland) volgens mij woon je zelfs niet zo ver bij me vandaan, omdat je een klok heb van Le Cadeau uit Breda....en je in België woont, ik woon zelf tussen Breda en de Belgische grens in....
    Bloggen is in het begin best moeilijk ja, maar al doende leert men...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook volger bij mij bent geworden. We zijn niet alleen naamgenoten die waarschijnlijk dicht bij elkaar in de buurt wonen (ik woon 20 km ten zuiden van Breda, net over de Belgische grens). We hebben nog een overeenkomst namelijk gek op kookboeken. Ook ik heb een hele verzameling in de kast staan....

      Lieve groeten, Marian

      Verwijderen
    2. PS. Ik moet wel via deze weg je beantwoorden, want ik zag op jouw blog de mogelijkheid om een berichtje te plaatsen verdwenen is.

      Verwijderen