zondag 7 april 2013

OEI, OEI, WAT MOEILIJK.... HELP.....!!!!

Wat lastig om alles zo op je blog te krijgen als je zou willen. Deze post zou eigenlijk moeten heten "Op zoek naar de perfecte blog".....
Eerst al foto's invoegen. Mij lukt het alleen om foto's onder elkaar in te voegen. Bij een aantal van jullie blogs zie ik zo mooi foto's naast elkaar of inspringend met tekst ertussen. Ik ben niet echt een digibeet te noemen, maar zodra ik iets met foto's of afbeeldingen wil beginnen ga ik de mist in. Hoe doen jullie dat toch?..

Digibeet 

Een digibeet is iemand die niet met digitale media om kan gaan. (Wikipedia).


En dan reageren op een berichtje.

Er staat zo mooi "beantwoorden"onder het bericht, maar als ik dat doe, verschijnt de tekst op mijn eigen blog en hoe weet ik dan of het bij de persoon waar het voor bestemd is aankomt?

 
Wie kan mij uitleg geven hoe ik dit alles moet doen?       


Allemaal een fijne dag gewenst. 


Liefs, Marian

1 opmerking:

  1. He Marian, ik reageer even op deze post van je...help, het klonk alsof je hulp nodig hebt:)
    De foto's kun je het beste 1 voor 1 invoegen, als je op de foto klikt zie je onder de foto staan, klein, groot, extra groot of origineel formaat, je ziet ook staan link, rechts, centreren, daaruit moet je een keuze maken, als je centreert of in het midden kiest dan staan je foto's mooi onder elkaar.
    Als je een antwoord geeft op een reactie die bij jou gegeven is, dan krijgt de ander die niet in zijn mailbox, dus heel vaak leest men de reactie die je geeft niet.
    Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

    Ik ga je volgen, je bent welkom op mijn blog.

    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen