maandag 17 februari 2014

WINTER.................

Na een lange periode van blogstilte ben ik weer in staat om wat te schrijven. Het verwerken van de strubbelingen die ik de laatste jaren met mijn man heb meegemaakt (een dubbele longvliesontsteking, zware burn-out en depressie en uiteindelijk nog ernstig dichtgeslibde kransslagader waardoor hij met spoed gedotterd is) zijn me uiteindelijk niet in mijn koude kleren gaan zitten. Nu alles met hem goed lijkt te gaan, is bij mij de energie op. Ik had dan ook totaal geen inspiratie om nog iets te schrijven, maar heb jullie wel in stilte gevolgd en heb genoten van de verhalen en mooie foto's.
Op het moment heb ik weer een weekje vrij en toch enigszins geïnspireerd door jullie ben ik een aantal oude foto's gaan bewerken. Ja ook ik heb nu foto's voorzien van een "watermerk".
Persoonlijk heb ik altijd een hekel aan deze periode van het jaar en ben, ondanks dat ik hartje winter ben geboren, absoluut geen liefhebber van de winter. Maar omdat het nu van dat trieste grijze weer is heb ik toch wat echt winterse plaatjes opgezocht een paar jaar geleden gemaakt in de achtertuin. Begrijp me goed ik hou niet van sneeuw en je zult mij ook nooit in een wintersportgebied aantreffen. Maar sneeuw in de winter vind ik er wel bij horen. Vandaar deze plaatjes.




 Ook had ik nog wat foto's die onderweg, vanachter de autoruit zijn gemaakt....Brrr..........






Hoe naar ik sneeuw en winter ook vind, het maakt de winterdagen wel lichter en echt winters..


Fijne week .
Marian

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer in blogland bent. Het lijkt mij wel herkenbaar hoor dat je nu een fikse wegtrekker krijgt nu je je niet meer zo flink hoeft te houfen voor je man. Ik wens je veel succes en sterkte. Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug, zou ik zeggen. Ik had je al gemist en scrolde weer eens mijn bloglijst af, of ik je niet per ongeluk had overzien. Daarom nu des te leuker dat we weer een post van je zien. Ik kan begrijpen dat je er even helemaal doorheen zat. Het was ook niet niets. Je houdt je sterk om er doorheen te komen, maar opeens is het vlammetje toch op. Ik hoop dat je genoeg bijgetankt hebt en er weer plezier in hebt. Om te bloggen of gewoon weer te genieten van de simpelste dingen. Fijn dat je terug bent!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent, ook al volg ik je nog maar pas, altijd leuk om bij te lezen.
    Denk goed aan jezelf!!!
    De sneeuwbeelden zullen we nu idd niet meer zien, maar wel leuk om even terug te kijken naar je foto's.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He...daar ben je weer...ik miste je al in blogland....
    Nou...ik hoop dat we dit deze winter niet meer gaan zien hoor marian.....je hebt er wel mooie foto's van gemaakt.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent Marian..Van mij hoeft het winterse weer ook niet meer hoor.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg van zo'n dag als vandaag echt zo'n lentegevoel en mijn dikke jas was veel te warm.
    Maar jee, ik mag toch niet hopen dat we nog sneeuw gaan krijgen hoor brrrr!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marian leuk dat je terug bent ene hopelijk krijgen wij zo geen taferelen
    zoals op jouw plaatjes is nu wel een beetje laat daarvoor ….
    Hopelijk tot gauw
    Fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen