zaterdag 19 augustus 2017

DAG 2 t/m 6 - HALF OM HALF

Door privé omstandigheden heb ik een aantal dagen niets gepost. De hectische tijd die we hebben gehad en die nog gaat komen, heef er toe bij gedragen dat ik koolhydraatarm eten heb afgewisseld met "normale" kost.
Hieronder het dag menu van dinsdag en woensdag, dat had ik nog een beetje bij gehouden:

DINSDAG 15 AUGUSTUS 2017

ONTBIJT;


Vandaag start ik met hetzelfde ontbijt als gisteren. Dus:
- glas lauw water met citroensap
- aardbeien-amandelmelk Fluffy.

Aardbeien-amandel Fluffy
- 1 glas brandnetel thee
- 1 glas groene thee met cranberry

TUSSENDOOR:


Ook hier hetzelfde:
- 2 rookkaas crackers belegd met heksenkaas en rauwe ham
- 2 mokken groene thee met cranberry

LUNCH:


- 1 kop heldere aspergesoep
- 4 kleine sneetjes koolhydraatarm brood (Kottier) belegd met:
  tomaat, komkommer en hardgekookt ei, met Zaanse mayonaise (tube)
- 1 kop groene thee met cranberry

TUSSENDOOR:


- Bronwater (vanuit de Dopper)
- 6 prikkertjes met:

  • - 3x snoeptomaatje en 3x zongedroogde tomaat 
  • - met mini mozzarella en basilicum blaadjes 

Hierover heb ik wat groene pesto uitgesmeerd. Lekker!!

Tot zover ging alles nog goed. Maar na het werk zijn we naar Dordrecht gegaan omdat er Pasar Malam was. En daar heb ik gezondigd:

Bron: FB - Toko Yvon

Bron: FB Toko-Yvon

Bron: FB Toko-Yvon

Bron: FB Toko-Yvon

Bron: FB Toko-Yvon

Bron: Toko-Yvon

DINER:


- Gado- gado met sate (2 stokjes) en wat Lontong (kleefrijst)
- 1 flesje bronwater

Vanochtend is mijn schoonmoeder gevallen en zij ligt nu met een gebroken. heup in het ziekenhuis in afwachting van een operatie. Dus nog even langs voor een kort bezoekje, want ze was moe en wilde gaan slapen. Waarschijnlijk vanwege de pijnstillers die ze via het infuus kreeg toe gediend.

TUSSENDOOR:


Eenmaal thuis heb ik nog een glas water gedronken
- kop thee
- cappuccino toetje

Vandaag heb ik geen koolhydraten meer geteld, want ik zat al ver over het dagtotaal.

WOENSDAG 16 AUGUSTUS 2017

Alweer een nieuwe dag en ik start de dag met wasgoed voor beide zoons in te pakken. Gisteren van beide een noodkreet gekregen via WhatsApp.

ONTBIJT:


- 1 glas lauw water met citroensap
- Omelet van 2 eieren
- 1 glas brandnetel thee
- 1 glas groene thee met cranberry

TUSSENDOOR:


- 2 Koolhydraatarme crackers (Kottier) met olijventapenade en een plak geitenkaas
- 2 glazen groene thee met cranberry

LUNCH:


- 2 koolhydraatarme boterhammen met Kip-pesto salade
- 1 mok cup-a-soup champignons
- 1 glas groene thee met cranberry

TUSSENDOOR: 


- Bronwater (vanuit de Dopper)
- Tomaten-mozarella prikkertjes ( zie dinsdag)

DINER:


- 1 grote kom groentesoep (zie maandag)
- 1 glas bronwater

Na het eten zijn we naar Duncan gegaan, want hij had ons uitgenodigd om de laatste 2 afleveringen die we nog niet gezien hadden van Game of Thrones te komen kijken. Was weer verrassend.
We hadden wat meegenomen van de Pasar. Dus lekker gesnacket.

TUSSENDOOR:


- 1 glas Helder (Cystal Clear)
- Pisang goreng

Eenmaal thuis nog een glas water gedronken en daarna naar bed.

DONDERDAG EN VERDER. . . . . . . 


Deze dagen is er veel gebeurt, waar ik het hier niet over wil hebben. Ik heb meer koolhydraat-rijk dan -arm gegeten en heb dit even niet bijgehouden. Ik verwacht de komende tijd niet anders, maar probeer vanaf maandag weer wat te posten. Voor nu een fijn weekend!
En voor alle stille volgers, bedankt voor het lezen.

Liefs, Marian

Bron: Internet












P.S: O ja, hoe voel ik me nu? Moe en als een uitgeknepen citroen. . . . !







Geen opmerkingen:

Een reactie posten