zondag 13 augustus 2017

HET ROER MOET OM....!

Enige tijd geleden ben ik, onder begeleiding van een diëtiste, begonnen aan een koolhydraatarm dieet. Dit valt niet mee. Ik verval steeds weer in mijn oude patroon en daarom moet ik nu een andere stok achter de deur hebben. Ik wil deze blog gaan gebruiken als een publiekelijk dagboek, waarbij ik dagelijks mijn vorderingen vertel. Ook hoop ik zo tips van dames (of heren) die in hetzelfde schuitje zitten te krijgen. Ik zal hier tevens tips en trucs en recepten posten. Hopelijk gaat dit (en jullie lezers) mij helpen om mijn doel te bereiken. Het enige wat ik niet vermeld is mijn huidige gewicht.
Morgen vind je hier mijn eerste recepten!


dikke dame onder de douche (Bron: Internet)
Bron: Internet (FB)

Dit stelt mij dan nog enigszins gerust,

Fijne zondag,
Liefs Marian

1 opmerking:

  1. Deze blog kan erg handig zijn als iemand nuttige informatie wil over gewichtsverlies. Lees beoordelingen over "black latte" en oefen dagelijks om snel af te vallen. Bezoek de website werkt black latte echt.

    BeantwoordenVerwijderen